tisdag 19 oktober 2010

Önskar att jag kunde få vara hungrig

Är riktigt trött på hela skiten nu, är konstant mätt hela dagarna och fortsätter bara att äta mat enligt mina mattider. Är bara på morgonen jag är lite hungrig sedan är jag konstant mätt hela dagen.... När det är dags för förmiddagens mellanmål är jag mätt - men jag äter det ändå, sedan likadant till lunch, mellanmålet på eftermiddagen, middagen och kvällsmålet. Tänk just nu bara längtar jag efter att få vara hungrig igen, vet att känslan kommer tillbaka igen men jag är trött på att äta när man varken är hungrig eller sugen!

Tänkte idag "om jag hoppar över eftermiddagens mellanmål så är jag kanske hungrig till middagen" men jag åt mina macka och frukt, målet är ju att gå upp i vikt till på torsdag. Får inte lyssna till den rösten!

Har precis ätit middag - kaneldoftande lammfärsbiffar med tomatbulgur - en absolutfavorit hos mig. Om ett tag är det dags för torkad frukt och nötter och så tänkte jag att jag skulle titta på Anna Anka. Vet inte vad jag kommer tycka om programmet, men det kan nog vara lite småroligt att se på

Hoppas att ni får en bra kväll, känns lite bättre nu när jag har "spytt" ur mig lite
Kramar

2 kommentarer:

  1. Det är bra att du kämpar på även fast det är jobbigt!

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis hur du känner, men oroa dig inte, hungerskänslorna kommer komma tillbaka. Jag lovar. Mina var också borta först, var mätt hela tiden, men nu är de tillbaka! :D
    Du kämpar på jättebra gumman, ge inte upp!
    Puss<3

    SvaraRadera