onsdag 13 oktober 2010

Basal kroppskännedom

Idag var jag på min andra bedömning hos sjukgymnasten och basal kroppskännedom. Förra gången fick jag svara på en massa frågor och idag fick jag göra olika rörelsemönster och övningar. Nu så ska sjukgymnasten gradera mig i olika kategorier kan man säga och sedan ska vi påbörja behandlingen. Vi fick inbokat tre stycken provbehandlingar och sedan utvärderas det. Är faktiskt riktigt spännande att se vart det leder, är det någon av er som har provat behandlingsformen och kan berätta lite mer kring den?

Imorgon ska jag in till Najaden igen och ha veckans invägning, jag bara hoppas att det ger resultat denna veckan. Jag har verkligen ökat portionsstorlekarna och äter mycket mer nötterna på kvällarna och liknande. Är riktigt nervös inför morgondagen.... Veckans utmaning var att äta vanligt ris under veckan och det har jag klarat av utan problem, två gånger har jag ätit det. Första gången var i fredags då åt jag kycklinggryta och sedan i måndags när jag gjorde kräftröra med ris (liknande risotto). Båda gångerna var det underbart gott!

Nu ska jag plocka fram torkad frukt och nötter för kvällen och göra en kopp kanelte. Älskar mitt kvällste :) Just nu varierar jag mellan kanelte (Friggs) och Ingefära te (också Friggs).

Håll tummarna för mig imorgon
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar