söndag 17 oktober 2010

Dagens utmaning - avklarad :)

Denna helgen har jag tagit jättekliv (iallafall tycker jag själv det). I fredags åt jag choklad och imorse var jag och köpte nybakad bulle! Valde en vitt solrosbulle som jag åt till frukost. Veckans utmaning var att äta choklad och en frukostfralla, båda är avklarade nu :)



Har precis ätit bullen - men jag måste nog säga att jag gillar mitt mörka bröd lite bättre. Är lite godare och mer substans i det. Men ibland kan man lyxa med nybakad bulle. Idag blev det en frukost bestående av Yoghurt med frukt och musli i samt bullen med ost och skinka (samt självklart smör också). En stor kopp te tillsammans med morgontidningen var det en perfekt söndagsmorgon.

Nu ska jag ta tag i söndagsbestyren, ska baka filmjölksbröd idag samt städa...
Sedan blir det nog en kortare promenad för att njuta av höstvädret!
Kramar

5 kommentarer:

  1. Grymt jobbat gumman, håller med dig om att grovt bröd är lite godare. Jag vet inte varför, men det bara är det ;P Hoppas du får en grym söndag, själv ska jag plugga i massor och kanske går ut en liten vända.
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. Grymt bra jobbat, nu VILL du verkligen och du visar det också! Keep up the good work, girl ;) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Skitbra gjort. Du fixar detta =)

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat att du klarade veckans utmaning!

    SvaraRadera