onsdag 20 oktober 2010

Börjar bli nervös, imorgon är det dags för att väga sig igen

Nu börjar jag bli nervös igen, imorgon (på förmiddagen) ska jag bege mig ner till Najaden för samtal och väga mig. Hoppas, hoppas nu bara att jag har gått upp i vikt, om jag tittar till vad jag har ätit under veckan så borde jag ha gått upp i vikt. Jag har ätit mer denna veckan än vad jag gjorde förra veckan, suttit med mina nötter och torkad frukt varje kväll (=energirika alternativ). Så jag borde ha gått upp i vikt, men man vet aldrig hur kroppen vill fungera och det är ju massor man behöver äta för att gå upp i vikt. För att gå upp i vikt ska man äta 7000kcal extra, det är ju enormt mycket....

Jag har bestämt mig för att ta del av erbjudandet/förslaget om att lägga in mig en vecka i Lund på ätstörningskliniken. Det är en bedömingsvecka som jag ska till, kan nog behöva det brytet från den vanliga vardagen. Att kunna koncentrera mig på sjukdomen och att bli frisk. Jag hoppas att vi imorgon kan prata lite kring veckan så jag får lite bättre koll på vad som kommer att hända under veckan.

Håll tummarna för mig imorgon. Nu hoppas jag att arbetet jag har gjort under veckan har gett resultat
Kramar

2 kommentarer:

  1. JAg håller alla tummar jag har för att det ska gå bra för dig imorgon. Jag var tvungen att lägga till ND för att kunna gå upp i vikt, får se hur länge jag behåller dem.

    Klokt val av dig, det här blir säkert bra ska du se!
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna!

    Härligt att du är redo att åka på denna veckan, det ger dig förhoppningsvis verktyg och idéer att klara av detta bättre.

    KRAM

    SvaraRadera