tisdag 5 oktober 2010

nytt besök imorgon på najaden

Imorgon ska jag en snabb vända inom Najaden på morgonen för att väga mig, sist jag var där hade jag ju gått ner i vikt så sköterskan ville att jag skulle komma en gång till i denna veckan. Är riktigt nervös nu, tänk om jag inte har lyckats utan gått ner ännu mer i vikt. Jag hade en tuff dag igår, var helt slut på kvällen så det blev rakt i sängen och jag kunde verkligen inte få i mig nötterna på kvällen. Gick lite bättre idag, blev en lite näve nötter men jag måste ärligt säga att mormors begravning tog nog hårdare på mig än vad jag trodde. Jag har känt mig rätt så trött idag, fast jag slocknade som ett ljus igår och sov gott hela natten....

Har sjukt mycket ångest och oro inför vägningen imorgon. Jag hoppas verkligen att mina försök har gett resultat, men jag har fortfarande lite svårt att äta massa mat när jag är proppmätt hela tiden. Vet att hungerkänslorna kommer tillbaka om ett tag och det är bara en dålig ursäkt från Äs-monstret. Men jag kämpar verkligen nu tycker jag! Hoppas att det ger resultat

Oro och ångest....
Hoppas att jag får sova inatt och inte ligger och oroar mig hela natten
Kramar

1 kommentar: