torsdag 3 januari 2013

kort inlägg och tankar inför nya året!

Blir bara ett kort inlägg (till skillnad från de tidigare med årsresumerna :)... ). Jag har många tankar inför det nya året som har börjat. Sorgligt nog har det börjat med en rejäl förkylning så jag sitter/ligger i soffan och snörvlar, börjar iallafall bli bättre.

Har som sagt funderat mycket inför detta nya år, vad vill jag få ut av året och hur ska jag nå mina mål? Min största önskan är att bli så frisk som möjligt, men hur ska jag kunna uppnå det? Jag har som mål att se varje dag som en ny dag och kämpa för att bli så frisk jag bara kan!
Jag ska;
  • utmana mig själv mer med större portioner och förbjuden mat (åt äppelkaka m. vaniljsås igår på kvällen)
  • Träna yoga (lugn tränning) minst en gång i veckan
  • Inte vara så sifferfokuserad på träningen, att det är okej att träna "lugnt". 
Kommer att fylla på med mer och mer tankar och mål, men detta är iallafall en början :)
Tusen kramar till er alla - låt detta året bli året då vi ger äs en rejäl spark i backen och inte låter henne få större fäste!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig, hoppas det går över snabbt :)

    Sv; ja, jag ska försöka visa hur jag känner, annars kommer jag bara få kämpa med ännu mer tankar hemma och det har jag tillräckligt av.

    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt inställning och kommer säkert nå dina mål. Lycka till!

    SvaraRadera