söndag 28 augusti 2011

Lite nervös

Idag är jag lite nervös, imorgon ska jag väga mig själv hemma och jag är rädd för att jag bara har rusat upp i vikt. Jag har nämligen gjort något jag har riktigt svårt för! Veckans utmaning är denna vecka för mig att äta 4 gånger någonting utöver det jag ska äta enligt matplaneringen. I fredags åt jag en glass på kvällen (utöver kvällsmackorna) och idag åt jag en nektarin (utöver den vanliga söndagsmuffinsen), har alltså två gånger kvar innan torsdag men det ska jag fixa. Är iallafall rädd att jag kommer att ha gått upp massor i vikt tills imorgon men jag ska inte låta det kompensera när jag äter nu ikväll. Jag SKA äta enligt matplaneringen och inte dra in på någonting. För egentligen, vad gör det ifall jag skulle ha gått upp massor? Det är att gå upp det sista i vikt som jag vill? Ibland förstår jag inte hur mitt huvud fungerar? Jag hatar verkligen alla ÄS-tankarna som hela tiden pockar på.....

Är trötta på alla dumma tankar nu!

Hoppas att ni har haft en bra söndag iallafall där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar