torsdag 25 november 2010

F*N också

Var på najaden idag, ännu en gång har jag misslyckats. Jag blir så arg på mig själv och på mitt beteende, ännu en gång har äs vunnit... Om ni inte har förstått det så har jag gått ner vikt denna veckan också. Varje måltid har jag ätit, frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsfika. Äter mig proppmätt och ändå går jag ner i vikt. Är otroligt trött på det nu! Till nästa vecka ska jag ha gått upp i vikt...

Var med om en sådan ätstörd upplevelse idag, har bestämt att en av veckans utmaningar ska vara att imorgon kväll (till idol) ska jag äta några godisbitar. Var inne i en chokladaffär för att köpa några chokladpraliner (ska man njuta av godis ska det vara riktig fin choklad tycker jag). Stod där i affären men kunde inte välja, sedan erbjöd biträdet mig choklad medan jag väntade. Fick nästan panik och gick därifrån. Efter besöket på najaden gick jag tillbaka och köpte fem praliner, så ett steg i rätt riktning var det väl för mig :) Inhandlade också lite mer nötter och torkad frukt, får öka mängderna i veckan som kommer.

Bara för att jag ska lägga in mig efter jul får jag ju inte sluta kämpa, varje kilo jag går innan jag läggs in har jag ju som "bonus"...

Nu är det snart dags att fixa kvällsmat, ska bli köttgryta med ris ikväll (och till lunch imorgon).

Tack för alla som höll tummarna för mig, ni får göra om det nästa vecka :)

3 kommentarer:

  1. Jättebra att du köpte godis, det gör du helt rätt i!
    Jag köper typ 2,5 hg och smaskar i mig varje lördag, det är riktigt gott det :D
    Du fixar det gumman!
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. åh vännen..förstår att det blev en besvikelse efter allt slit. men det betyder att du måste kämpa på ÄNNU lite mer. Vänta bara så ska du få se att du får resultat på all möda! Styrkekramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bättre nästa vecka, kämpa på!

    SvaraRadera