tisdag 13 september 2011

Min matdag

Jag har tagit lite foto på maten jag har ätit idag, så att ni ska få en hum av vad jag äter. Hade ätit lite av lunchen innan jag kom ihåg att jag skulle foto så portionen ser kanske liten ut.


Frukost; Yoghurt, 1 glas juice, 2 mackor med kalkon och messmör (samt smör under förstås) och en stor kopp te


Lunch: Pasta med tonfisksås och sallad


Mellanmål: 1 knäckemacka med skinka, 1 apelsin och en kopp te (som jag glömde ta foto på....)



 Middag: Bönbiffar med ris och chiliyoghurt samt en sallad


Kvällsfika: En skål med nötter (har inte ätit dem ännu, äter dem runt 21-tiden).

Så ser en matdag ut för min del på ett ungefär

2 kommentarer:

  1. ... och helt plöstligt förstår jag att jag måste fortsätta äta. Det är ok. Och jag vill ju bli frisk. Nu jäklar blir det ordentlig frukost för mig idag. Tack!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tycker det ser ut som att du äter bra mat i bra mängd!

    SvaraRadera