fredag 30 september 2011

Ätit på McDonalds

Idag var jag och min behandlare på McDonalds, hon hade bestämt att vi skulle ut och äta och frågade mig vad som hade känts allra värst för mig. Helt klart att gå och äta på McDonalds. Av  den anledningen blev det att vi gick och åt på McDonalds idag. Jag valde en BigMac och Co med en ramlösa till, har aldrig varit förtjust i läsk och tyckte att jag kunde komma lite lindrigare undan. Det värsta tyckte jag var inte att äta maten utan att andra kunde sitta där och se mig äta sån onyttig mat... Så löjligt av mig att resonera så, personerna som ser mig sitta där äter ju samma sorts mat som jag. Som min behandlare sa; Att man kan äta på McDonalds då och då, man behöver inte äta där varje dag utan någon gång då och då. Är ju ingen favorit med sådan mat men det gick bra att äta och det känns bra nu efteråt. Måste säga att jag tycker ändå att jag har varit lite duktig, eller vad säger ni???

Bild lånad från mcdonalds hemsida


Nu så ska jag packa ihopa mig och städa upp i lägenheten, denna helgen ska jag ner till killen och vara där. Känns bara att det kommer att bli en fantastisk helg så hela matbesöket kommer att hamna i perferin :)

Förresten så åt jag en Birkabulle igår till mellanmål så veckans utmaning är avklarad ;) Det går bara framåt för min del...

Hoppas att ni får en bra helg!!!

2 kommentarer:

  1. Det var bra gjort av dig! Hur går det med dig? Det var längesen jag hörde något nu..

    SvaraRadera
  2. Sv: Japp, brunchen var alldeles superb... Yammie!

    och du... skitbra gjort med att käka på mcdonald. Heja säger jag bara!! Jag kan lova dig att de flesta var nog så upptagna av att äta sin egen mat, så de tänkte säkert inte ens på vad du åt. Och alla är ju dessutom där för att just äta...., precis som du redan vet. Men jag förstår hur du känner och tänker för jag är precis likadan. Så dumt egentligen.

    Kram kram!

    SvaraRadera