fredag 10 december 2010

Står stilla...

Igår var jag på najaden, var riktigt rädd för att jag skulle ha gått ner i vikt. Ur den synpunkten gav det ju ett positivt resultat. Jag stod kvar på exakt samma vikt... Samtidigt känns det trist, jag vill gärna gå upp i vikt men det är skitsvårt just nu. Varje sak och varje steg framåt möts med protester från äs-rösten. Hela tiden får jag utmana henne, saker som var lätt för några veckor sedan tar emot idag.

Hade full rulle igår efter besöket, fick handlat julklappar och gjort andra ärenden. Jag var inte hemma fören sent på kvällen och då dog jag bara i soffan... Jag har gått in med nya tag idag, åt lite mer till frukost och tog ett knäckebröd (extra till lunch). Jag ska bara ha gått upp till nästa vecka!

Ikväll är det idolfinal, jag som sann Helsingborge hejar givetvis på Jay!
Lycka till

2 kommentarer:

  1. Bra att du inte hade gått ner i alla fall, kämpa på nu tjejen. Jag tror på dig!
    Och såklart att man hejar på Jay! (Jag är ju göteborgare, men jag är helt förälskad i honom. När han gjorde Like a prayer blev jag tårögd)
    Som sagt, kämpa på! Du fixar detta!
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. Kan bara tänka mig hur svårt det måste vara :( Men ja, det är ju skönt på sätt o vis att stå kvar på samma vikt i alla fall så det inte blir ännu mindre..

    SvaraRadera