onsdag 1 december 2010

Helt färdig!

Jag känner mig verkligen slut nu, helt och hållet färdig. Hade jag fått välja hade jag bäddad ner mig nu och sovit i minst tolv timmar. Synd nog så går inte det, jag har en massa pluggande att få klart till imorgon (i kursen jag läser på distans) samt lite arbete kvar att fixa med inför morgondagen.

Förutom det ska jag hinna med att äta ett kvällsmål också, har ingen aning om vad det ska bli. Är trött på att äta när jag inte är hungrig eller sugen på något! Jag är rädd för att jag inte kommer att ha gått upp till imorgon, hoppas verkligen på det och håller mina tummar. Jag tycker att jag har kämpat denna veckan, dels både utmanat mig själv med "onyttigheter" och ökat portionsstorlekarna. Hoppas hoppas bara att det går bra imorgon. Börjar bli nervös nu också inför besöket....

Usch, vad konstigt inlägg det blev nu. Både rörigt och flummigt. Dags att få klart pluggandet och arbetet så att jag får sova sedan!

2 kommentarer:

  1. Håller också tummarna för att du har gått upp imorgon!

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar och tår för dig, du fixar det gumman!
    Snart kommer allt suget att komma igen ska du se!
    Puss<3

    SvaraRadera