torsdag 2 december 2010

Står stilla

Var inget roligt besök idag på najaden, det blev inget negativt resultat men heller inget positivt. Jag stod kvar på exakt samma vikt som sist... Känns bara lite trist, jag tycker verkligen att jag har kämpat under veckan som har gått. Jag har ökat mina portioner känns det som, till frukost äter jag ½ dl mer yoghurt osv. Fattar verkligen inte hur mycket mat det är meningen att man ska behöva trycka i sig för att lyckas gå upp i vikt! Nu ska jag iallafall kämpa vidare, nästa vecka ska jag har gått upp i vikt (även om det bara blir lite).

Nu ska jag snart krypa upp i soffan och titta på "Halv åtta hos mig". Känner mig fortfarande trött idag så jag ska försöka komma i säng tidigt, man vill ju orka jobba imorgon utan att vara helt färdig!

Hoppas att er dag har varit bra! Tack för alla som höll tummarna (och tårna) för mig, det gjorde så att jag gick iallafall inte ner i vikt...
/ Kramar

2 kommentarer:

  1. Visst är det trist när det inte går åt det håll man vill. Fortsätt kämpa och ge inte upp. Alla val du gör, fråga dig ifall detta kommer leda dig mot eller från ditt mål.

    Massor med kramar och trevlig helg.

    SvaraRadera