lördag 25 december 2010

God Jul

Nu sitter jag hemma vid min dator, julfirande hittintills har varit kanonbra och gött men ändå lite konstigt. Meningen var ju att vi skulle fira jul med min bror och hans familj på lillejulafton tillsammans med min morbror som skulle komma ner från Västerås. Men det bidde inte så, min morbror ligger sjuk i Västerås och min bror kunde inte komma upp till oss pga av snöovädret. De kommer upp imorgon så då ska vi träffas och fira jul istället :)

Igår var jag hemma hos mina föräldrar och hade en mysig julafton, började med att titta på Kalle Anka och dricka glögg (jag höll min till julte). Sedan var det julbord, som jag åt bra av. Var proppmätt och lite stolt över mig sedan. Hade sedan bakad osötade kakor till mamma (mamma får inte lov att äta mat som innehåller socker eller sötningsmedel). Jag hade bakat både mjukpepparkaka och saffranskaka, var bara så goda. Jag åt också en bit av kakorna till kaffet, så jag tror nog att matmässigt var det en okej dag igår.

Sedan kom jultomten och jag måste ha varit snäll för jag fick precis vad jag önskade mig - en digitalkamera :)

Hoppas att eran julafton var lika förtrollande underbar som min!
Juliga kramar

1 kommentar:

  1. Härligt att du hade en bra jul, själv hade jag lite ångest, men jag åt ju allt så det blev ju bra. Anorexin fick en jävla smäll!
    Puss<3

    SvaraRadera