tisdag 7 december 2010

Cherry on top - award


Fick en fin "present" i mailen när jag kom hem, en utmärkelse. Ibland känns det som mina tankar bara flaxar i huvudet och jag får ingen reda på dem... Att då läsa Karins ord om min blogg värde gott!

Resan mot en sund vikt för hennes kämparanda och för att hon delar med sig öppenhjärtigt om sin svåra resa tillbaka från ätstörningar till en sund vikt och ett friskare tillstånd.

Dessa är spelreglerna:
1. Tacka den person du fick den av. Tack Karin!
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela med dig av tre saker som du gillar.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Tre saker jag gillar:
1. Jag gillar att läsa, speciellt på vinterhalvåret. Att krypa upp i soffan med en stor kopp te och en bra bok, lite värmeljus tända och bara mysa :)
2. Mitt arbete - älskar mitt arbete, socialt och ger mer energi varje dag!
3. Min familj - utan hade jag aldrig kommit så långt i min resa eller insett att jag behöver mer hjälp än vad jag får just nu. Snart väntar "behandlinghem"
4. Att träna - jag älskar att träna, frihetskänslan och adrenalinkicken, härligt! Just nu har jag dock träningsförbud.
5. Djur - tycker om djur i alla dess former (inte spindlar). Har själv ridit och arbetat med hästar i många år. Har två katter och vill ha fler djur, är lite svårt i lägenhet just nu. Drömmen är att ha en liten gård på landet med massor av djur.

5 Bloggar jag tycker förtjänar utmärkelsen;
1. Minna Känner igen mig så mycket i dina tankar
2. Farbeyondstars stark tjej som kämpar vidare och peppar andra
3. Fia Säger bara vilken jäkla stark tjej. Önskar henne all lycka och framgång i sin kamp!
4. Amina - blir alltid inspirerad och peppad
av att läsa hennes blogg
5. Sista bloggen är en matblogg som jag gillar att inspireras av Molly

Det är alles för mig :)
Måste säga att måndagen och tisdagen har varit lite lättare. Hoppas nu att jag kommer att få ett positivt resultat på torsdag
Kramar

1 kommentar: