söndag 23 juni 2013

Söndag och en intensiv vecka....

Har varit många tankar upp och ner, fram och tillbaka... Har varit ledig i veckan som har varit men den har ändå varit intensiv. Min brorson döptes i söndags och efter det följde den äldre killen (6år) med mig och sambon hem för att sova över i två nätter. Var två riktigt intensiva dagar, men riktigt bra! Kopplar bort många av tankarna då och tar dagen som den kommer. Nyttigt för mig :). 

Vad som inte har varit helt okej denna veckan är ju att jag lovade mig själv att ta det lugnt från träning gen en vecka, men det gick inte. Inte för att jag har fått ångest eller kompensationstankar utan för att jag har saknat det, så det blev simning i torsdags och idag var sambon och jag ute på en lite längre löprunda. Finns inget bättre sätt att starta morgonen på... 

Det som jag inte riktigt gillar med långpass på morgonen är att frukosten blir så sen, oroade mig för detta redan igår... Så dumt-ska inte låta det styra en bra dag! 

Hade en kanon midsommar och jag tror att jag släppte det rätt så fritt och åt okej, tog lite mer av det jag gillade och så. 

Men, men nu är det söndag och jag börjar att oroa mig inför morgondagen. Vad kommer vågen att säga? 

Usch - önskar att jag kunde kasta upp den jäkla saken, men då har jag ju intäkt kontrollen längre.... Kontroll är viktiga saker! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar