söndag 2 juni 2013

Ingen ork!

Vet inte hur jag ska börja, eller säga! 
Har som sagt haft några intensiva veckor på jobb, massor att göra - nationella prov att förberedas för, rätta dem, sammanställa resultat mm, i samma veva ska det sättas betyg och annat. Har i princip satt alla betyg och rättat allting nu. Har tre dagar kvar med eleverna nu och sedan arbetar vi en vecka till efter det. Just nu vet jag inte hur jag ska orka, är totalt färdig! All luft har gått ur mig. Igår så fixade vi i trädgården och sedan fick jag packat - filmjölksbröd, kanelbullar och pitabröd. Dog i soffan sedan! Idag ska jag fixa lite mer i trädgården, handla (i närbutiken), vattna blommorna inne och sedan bege mig till Malmö, sambons syster fyller år. Problemet är bara att jag vet inte hur jag ska orka? Har dagligen ont i huvudet och vill bara få ligga i soffan och vila! 

Känner mig som världens tråkigaste person, kommer inte att orka vara på kalaset så länge! Vill egentligen inte åka dit, orkar inte vara "social" och "trevlig". Nu när jag är så trött så blir de sjuka tankarna mycket jobbigare, orkar inte riktigt kämpa emot dem. Ska vara ärlig att säga att igår så vet jag att jag inte åt tillräckligt, men jag orkade inte gå emot. Blir så arg och trött på mig själv för det - jag vet ju att jag gör fel! Jag vill ju bli frisk, men orkar inte kämpa för det just nu! 
Är bara så otroligt trött! Orkar inte mer just nu! 

Vill tänka att jag kommer igen med nya tag, men vet inte var jag ska hitta energin till det....

Hoppas att det blir bättre med lite vila, ska bara hänga med ett tag till! 

Ps: jag läser alla era bloggar och följer eran väg, vill ge er alla beröm och pepp men orkar inte riktigt kommentera era nu. Lovar att göra det snart! Kramar till er alla!

2 kommentarer:

  1. Var nu inte dum mot dig själv vännen, ta allt i den takt du känner att du klarar av. Det är inte värt att riskera något när du kommit såhär långt! Du får äta ännu lite extra om du är i farten hela tiden, annars orkar du inte.

    Kämpa nu fina du! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns lite bättre idag, men jag är trött. Idag så accepterar jag det och har bestämt mig för att ta en lugn kväll hemma. Jag måste inte göra massa saker hela tiden (fast jag har massor att dona med hemma och på jobbet). Undrar ofta hur det går för dig och hur du har det?
      Kramar

      Radera