söndag 18 augusti 2013

Cyklat idag :)

Jag och sambon gick upp imorse före sex, en söndag.... Begav oss nämligen till Ängelholm - här skulle det cyklas :). Vi cyklade Bjäre runt idag, 80km med fantastisk utsikt och rejält möra ben i slutet! Är ju i en träningsblogg så jag ska berätta lite annat istället. På rundan var det tre depåer, här serverades det blåbärssoppa, saft, vatten, släta bullar och bananer. Jag åt vid varje depå, 1/2 bulle och banan och drack blåbärssoppa. Hade inga tankar på kalorimängd eller så under loppet. Jag tog också två stycken energigeler under tiden. Vid varje depå tog jag det jag var sugen på, allt för att tanka energi och all denna energi behövdes, kroppen var ändå rejält trött efteråt... När vi stannade på Stortorget i Ängelholm efter 83km fick jag knappt benet över cykeln :). 

Nu kommer tankarna lite, är ju ändå söndag idag... Men de ska inte få ta över! Nu ska jag njuta av en ledig kväll och ge kroppen ännu mer energi så att den kan återhämta sig.

Hoppas att ni har haft en bra söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar