söndag 28 april 2013

Hoppas att det går bra imorgon!

Håll nu tummarna för mig-jag har "skött" mig och jag har kämpat! Så jag hoppas att jag har gått upp i vikt nu imorgon. Är lite orolig för jag har varit igång mycket under veckan och under helgen, var både igår och idag ute och arbetade i trädgården hela dagen... Har jag ätit tillräckligt för det jag har varit igång....

Samtidigt har jag ätit ordentligt under veckan, druckit en.ringsdryck om dagen osv, så jag borde ha gått upp i vikt. Kan inte göra något åt det nu så det är väl bara att sluta oroa sig!

Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har haft :)
/kramar

En härlig varbildning från vår trädgård...



1 kommentar:

  1. Jag kämpar, precis som du. Det verkar gå upp och ner för oss båda där. :/

    Du tror inte att det kommer vartefter? Hur länge har ni varit ihop?
    Och det är nog inga "konstiga" tankar. Tror de flesta med en aktiv/aktivare partner känner sig lata, oavsett varför man är det. Men försök se det som ett hälsotecken att du faktiskt INTE tränar då. I ett sjukare tillstånd hade du kanske gjort det?
    kramar

    SvaraRadera