lördag 20 april 2013

Glädjande besked!

A ringde igår... Jag får lov att springa Göteborgsvarvet! Vet ju att jag kommer inte få träna till det som jag vill men just nu bryr jag mig inte om det. Jag får lov att genomföra det! Kändes så otroligt underbart igår, allting jag har kämpat för och jobbat mot. Äntligen! 

Idag har det varit underbart väder = massa trädgårdsarbete... Tycker att det är roligt så det har inte gjort mig något. Har förberett och börjat ordna med mina odlingslådor och annat. Varlige tungt när sambon var iväg och sprang lopp idag, och gjorde det på en riktigt bra tid. Men jag grämde mig inte länge för nu kan vi ju åka till Göteborg tillsammans :).

Nu ska vi åka in till stan snart för att äta och sedan teater, en bra avslutning på en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar