måndag 21 november 2011

Härlig helg och dag

Blev en bra helg men den började lite "tomt". Jag skulle jobba på lördagen så killen kom först när jag hade arbetat klart, var ett nöje att få träffa honom igen :) Sedan blev det till att köra ut och handla en TV, blev en stor 46tums TV. Killen har nämligen klagat på att min TV är så liten och så har jag haft en "Tjock-TV". Nu står det iallafall en fin smal LED TV i mitt vardagsrum :). Fick sedan en härlig kväll på tjejfest, jag la ätstörningen nästan helt åt sidan och åt gott och njöt av maten. Först hade jag tänkt att äta lite godis eller liknande om det bjöds på det men när det dukades fram (efter tilltugg, god mat och kladdkaka med glass) så orkade jag verkligen inte... Får ta och äta godis en annan kväll. Sedan igår så åkte vi (killen och jag) till Malmö för att se Les Miserabel, om ni får chans att se den - gör det. Var helt underbart och fantastisk, bra sångare och skådespelare!

Idag var jag och tränade igen efter arbetet och det gick bättre idag, jag kände att jag orkade ta i lite mer och hade faktiskt lite mera vikt på Body Pump-passet. Känner det i musklerna nu men det var härligt :) Jag hoppade också över att väga mig imorse, kände att det behövdes inte. Jag bryr mig inte så mycket ifall jag skulle ha gått upp något, vet ju att vikten kan variera och jag har ätit ordentligt i veckan som har varit så jag borde jag gått upp lite. Skönt att jag inte bryr mig lika mycket längre

Nu ska jag laga kålpudding till killen kommer hem, han sover hos mig hela veckan nu ;) Tala om att det kommer att bli en bra vecka!


1 kommentar:

  1. Låter som du haft det härligt och som att du har en fantastisk vecka framför sig :D kraam

    SvaraRadera