måndag 14 november 2011

Bra helg!

Jag har haft en riktigt bra helg, börjar komma sådan nu vecka efter vecka..... Har haft tur som har träffat killen och att vi kan umgås mycket på helgen. I fredags var vi på en fest och jag åt bra av maten, så även i lördags när vi var bortbjudna på kvällen och åt brunch på förmiddagen. Jag känner att jag kan släppa mer och mer av ätmonstret och bryr mig inte över vikten längre på samma sätt. Idag struntade jag till och med i att väga mig. Jag har levt gott några dagar med sötsaker och liknande (godis, budapestbakelse, pa, chokladkaka), om jag hade ställt mig på vågen kanske hade den sagt jättemycket och då hade jag kanske börjat dra in på maten under dagarna och det vill jag inte. Jag åt också ris igår kväll och då vet jag att jag lätt går upp lite extra för att jag samlar vatten. Jag ska helt enkelt vänta tills nästa måndag och väga mig då. Mitt mål är att väga mig en gång i månaden i framtiden, det tycker både jag och min kontaktperson kan vara rätt så lagom.

Vi såg på massa bilder i helgen från vår Barcelonaresa och när jag ser mig själv på bild så ser jag helt annorlunda ut än vad jag gör i spegeln. Jag är mycket mindre och smalare på fotografierna än vad jag tror. Nu är jag ju uppe i normalvikt men jag är fortfarande smal, det kan jag se på fotona. Är nog positivt att få se det ibland och få ett uppvaknande.

Idag är det också en bra dag, jag ska få börja träna på gymmet idag, har bokat in mig på ett "Body Pump" pass. Jag ska ta det lugnt men det ska bli skoj att träna på gymmet igen, tänkte att jag ska nog gå på ett spinningpass i veckan också.

Det var en kort liten uppdatering från mig, nu måste jag fortsätta jobba!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Jag blir så glad för din skull. Du är verkligen på gång tjejen. Heja säger jag bara!!

    SvaraRadera
  2. det är fantastiskt roligt att höra hur bra du mår :D

    SvaraRadera