onsdag 1 juni 2011

Känns faktiskt helt okej

Vill bara meddela alla att det känns helt okej i mitt liv just nu :) Gick mycket bättre hemma i helgen nu och jag kunde mycket lättare stoppa de dumma tankarna och hålla mig till min planering. Ska snart ha en prova-på vecka, ser fram emot det massor men samtidigt är det lite nervöst. Men det ska gå bra, ska ladda med en bra planering och massor av strategier så...

För att vara helt härligt nu så känns det just nu bra i mitt liv, kändes att jag hade en okej viktuppgång förra veckan och att jag närmar mig min målvikt. Nu måste jag bara våga satsa fullt ut och släppa även på den sista lilla biten kontroll jag vill ha. Men det ska gå, jag har sett glimtar av en värld utan ätstörning och det livet vill jag ha

En liten rolig notis kan vara att jag gjorde och åt pizza i måndags, vanlig pizza. Bara det är ett jättesteg för mig!

Tusen kramar!!!!

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat med Pizzan, och gud vad kul att allt känns lite bättre nu.
    Du är duktig tjejen!
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. Pizzan var god kan jag tänka mig. Bra kämpat tjejen!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt :)
    Kämpa vidare :D

    SvaraRadera