lördag 11 juni 2011

Har varit en perfekt dag!


Det har varit en riktigt bra dag, har hänt massor av bra saker idag! Jag körde upp till en kompis idag och fick se hennes nya stuga. Var skönt att bara kunna sitta och prata med henne och vara "normal". Vi hade bestämt innan att vi skulle grilla men jag sa att hon kunde själv välja vad vi skulle grilla. Bara för några veckor sedan hade jag aldrig fixat att inte få veta innan vad hon skulle bjuda på, idag var det inga problem. Blev kycklingspett och något som jag aldrig provat innan men var fantastiskt gott (samt stark av mig att äta). Det var brieost som man lindade en baconskiva runt om och sedan grillade. Blev kanongod och krämig, tyckte jag var riktigt duktig som åt bacon och brieost också, jag hade nog aldrig gjort det för någon månad sedan. Fick sedan en lugn stund i solen innan vi gick ner till sjön och badade. Jag badade för första gången i år nu, var 20grader i vattnet och riktigt härligt. Sedan satte vi oss på hennes altan och tog en blåbärssmoothie. Blev sedan dags för mig att köra hemåt igen, men det var en fantastiskt trevlig dag jag hade och allting gick bra. Nu är jag iallafalll trött så det blir en lugn stund i soffan nu :)

1 kommentar:

  1. Låter som sunda tankar, skönt att veta att man förändrats, det var ju hela tanken.

    Underbart med 20 grader i vattnet redan. Jag badade också men det var inga 20 grader det inte. =)

    Kram

    SvaraRadera