torsdag 20 februari 2014

En behövlig resa!

I eftermiddag möter jag upp sambon i Malmö för att flyga till London :). En resa vi bokade lite sent men vad gör det - skönt ska det iallafall bli!. Förra året åkte vi iväg till London vid denna tiden också, våren var mycket längre kommen där. O, vad jag ser fram emot resan! Vi har packat lätt för att kunna shoppa.... Kanske inte hela tiden, siktar på att besöka Madame Tussands, British Museum och ev gå på en musikal. Förra året när vi reste så "utmanade" jag mig själv, men nu i år känns inte det jag gjorde då som utmaningar... Klart att jag ska kunna fika med både kaka ena dagen och scones nästa. Förra året "oroade" jag mig för frukosten, varför? I år - visst jag har tänkt på det men inte så att de stör mig, lär ju finnas att äta så att jag blir mätt och det är det viktiga.

Har ni några bra londontips så tar jag tacksamt emot den :)
Hoppas att ni får en bra helg
/Kramar

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en underbar resa! :) Var inte rädd för att äta vad du är sugen på!

    SvaraRadera