onsdag 1 januari 2014

Tankar inför 2014


Hoppas att ni alla hade en fantastisk nyår. Min (och sambons) var kanon. Körde till några vänner och firade. Tolvslaget är lite magiskt - vi skickade iväg en ljuslykta och då ska man önska något tillsammans. Min sambo berättade efteråt vad han önskade, att vi ska få en bebis tillsammans under nästa år (eller iallafall att min mens kommer igång). Är ju samma som jag önskar mig och då måste jag jobba för det! 

Jag vill att det nya året blir året då jag blir friskare, året då jag kommer att kämpa emot sjukdomen. Året då jag inte låter sjukdomen vinna strider.... Att vara sjuk begränsar vårt liv, jag måste "arbeta" mer för att bli frisk! 

Vad har jag mer för tankar/förhoppningar inför nya året? Jag sätter inte några träningsmål för mig, visst jag vill kunna genomföra några tävlingar och jag vill göra bra ifrån mig på dem men det ska inte vara ett mål för året, snarare en bonus om jag kan genomföra tävlingarna. Jag önskar att jag och sambon får ett underbart år tillsammans, ett år då vi har kvalitetstid tillsammans. Jag vill också börja att släktforska mer igen, gjorde det mycket innan men har inte riktigt haft tid till det på sista tiden men nu ska jag ta mig tid!

Så mina förhoppningar inför 2014 är:
- bli friskare, (träna mindre, få igång mensen och förhoppningsvis bli gravid)
- ta mig tid till släktforskning
- kvalitetstid med sambon

Vad har ni för tankar inför 2014? 

(En bild från i februari, inte någon snö nu...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar