torsdag 3 oktober 2013

I väntan på....

Ibland känns det som att jag hela tiden går och väntar på och ser fram emot när jag blir frisk då ska vi...
exempel:
Jag (och sambon) vill båda ha barn i framtiden och när jag blir frisk så kommer vi nog att skaffa det....
Jag tycker om utmaningar, har alltid velat göra en klassiker - även innan det blev "inne" och när jag är frisk...
Tänk att bara gå ut en kväll och lyxa till det på restaurang med flera rätter och goda efterrätter. Det ska jag och sambon göra när jag är frisk... (när jag kan unna mig det utan ångest, eller oro före)

Varför väntar jag på att livet ska börja? Jag lever nu, varje dag som jag lever i framtiden så missar jag en dag i nuet! Jag ska inte bara vänta och drömma om framtiden. Jag ska försöka börja leva nu!

Är ni med mig??? Nu ska jag bara klura på vad jag väntar på att göra när jag blir frisk och göra det, kanske inte idag - jobbar länge, men i helgen!

Vad är det ni drömmer om när ni blir friska?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar