fredag 1 juni 2012

1 juni och pizza

Har varit en bra vecka, har lyckats än så länge med mitt mål. Jag vägde mig i måndags och sedan har jag ställt undan vågen, den har inte varit framme under veckan. Nu kan jag ju lika gärna vänta till på måndag :) Har varit en lång vecka på arbetet. Fullt upp och jag vet inte hur många timmar jag lägger ner varje dag! Har nog arbetat närmare 60 timmar denna veckan så jag börjar att känna mig rätt så trött nu. Har lite (kanske 2 timmar) arbete kvar ikväll, men just nu känns det som jag kanske skjuter det till imorgon :) Tror inte att jag orkar så mycket mer ikväll....

Har varit och tränat idag, provade för första gången indoor walking! Var grymt roligt och jobbigt för den delen också. Helt klart att jag kommer att gå på det igen! Ikväll vankas hemmagjord pizza, känns lite jobbigt. Min sambo gör underbart god pizza, men jag tycker att den är jobbig att äta. Känns som att jag är onyttig nu och äter massa skräpmat. Men hemmagjord pizza är inte skräpmat och man måste väl kunna äta lite gott en fredag. Jag ska inte låta ångesten ta över utan äta min pizzabit och njuta av den.

Jag ska se detta som första dagen på den nya månaden och låta den bli en månad fri från massa ångesten och förbjud! Är ni med mig????

Hoppas att ni får en bra helg
Kramar

2 kommentarer:

  1. Hemmagjord pizza är inte alls onyttigt! :) Som en macka med pålägg, kan du tänka – fast varm. Vad brukar du slänga på din pizza? :) Salami är en storfavorit hos mig på pizzor. Åh!

    SvaraRadera