söndag 2 mars 2014

En söndagspromenad och Vasaloppet

Precis kommit tillbaka efter en kort promenad i lite regnigt väder.... Skönt iallafall att gå med sina egna tankar, många såna i huvudet nu. Humöret (och måendet) är väl inte på topp nu. Vet att jag inte ska vara sur/irriterad på min älskade sambo men det är jag. Känns bara orättvist att han skulle ut och springa långpass nu på morgonen, så roligt är det att äta frukost själv på söndagen! Spyr lite galla nu, men hade varit roligt att träffas/umgås lite. Igår gick hela dagen till städning och veckohandling. Idag springer han långpass och sedan vill han vila i soffan = rolig söndag. Så då förstår ni själv vilken rolig helg vi har haft! 

Skönt iallafall att våren har börjat att komma. 
Nu börjar det att närma sig för målgång på Vasaloppet, inte så spännande men värt att titta på. Hade varit roligt att åka skidor men sambon tycker inte det så det är inget vi gör.... (Märks kanske att jag är lite irriterad)

En bild från trädgården idag, söta vårblommor




1 kommentar:

  1. Trist att din helg inte riktigt blivit som planerat och man har rätt att vara irriterad ibland, det är inget fel med det. Låt bara inte det förstöra resten av kvällen utan lätta ditt hjärta!

    Sv: Jo, jag vet att det börjar gå för långt nu men det är så himla svårt när man står själv. Jag vill ha hjälp men samtidigt inte oroa folk, speciellt inte mamma och pappa.. Det är så svårt att stå där i valet ensam..

    Tack snälla du, hoppas också såå mycket! :)

    Kramar!

    SvaraRadera