fredag 23 december 2011

GOD JUL

Vill önska alla mina läsare och även ni andra som tittar in här ibland för en riktigt GOD JUL. Snart ska jag och killen bege oss iväg för att titta på ett hus vi är intresserade av och sedan bär det hem till mina föräldrar för att fira jul. Imorgon firar vi jul hos killens familj och på juldagen är vi hos en kamrat till killen och äter jullunch. Jag ska inte sticka under stolen med att jag tycker att det är lite jobbigt med all julmat och julsnacks, men jag ska fira en jul i år och jag ska äta av det jag tycker är gott. Det är bara jul en gång om året och jag vet ju innerst inne att jag kan inte gå upp 10kilo för att jag unnar mig lite god mat några dagar nu när jag myser med killen, vänner och familj. Måste bara våga tro på det också. Blir kanske en långpromenad idag och en joggingrunda imorgon för att lindra ångesten lite men det får jag ta då. Nu ska jag in i duschen! Jag skriver mer i mellandagarna om hur det har gått....


GOD JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar