torsdag 27 oktober 2011

Arbetsträning

Tänkte för ovanlighetens skull göra ett kort inlägg här om min arbetsträning.
Jag arbetstränar nu upp till 75%, arbetar på riktigt 50% och så arbetsträning 25% på det. Jag tycker att allting går bra och jag känner att jag hinner med mina arbetsuppgifter. Det enda jag önskar är väl att han som vikarierar för mig inte hade varit så tafatt, det är ingen riktigt "go" i honom så inget blir gjort. När jag sedan tar över hans arbetsuppgifter kommer jag att ha massor att göra!!! Men den dagen den sorgen. Bara för några månader sedan hade jag inte kunnat säga det utan då hade jag stressat redan nu över det. Jag får väl helt enkelt göra mitt bästa när den dagen kommer och göra så mycket jag hinner. Jag är mycket försiktig med att ta med mig jobbet hem utan försöker göra det mesta på arbetsplatsen för annars blir det lätt att jag försjunker i arbetet hemma och så rinner timmmarna iväg. Jag försöker vara i stunden och inte oroa mig för mycket över saker jag inte kan påverka. Ser framemot att snart gå upp och jobba 75% på riktigt. Efter jul är det meningen att jag ska vara uppe och jobba heltid. Just nu så känns det bra och jag längtar efter det, känns också som att jag kommer att orka det bra!
Alles från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar