lördag 19 mars 2011

Jag lever!!!

Hej på er allihopa, jag lever även om det var längesedan det kom ett inlägg.

Jag är fortfarande inlagt på avdelningen och kämpar tappert på. Varje dag är en ny kamp mot sjukdomen och ett steg i rätt riktning. Vissa dagar känns helt okej och andra dagar känner mig sig full, tjock och hemsk på alla sätt. Är iallafall skönt att ha stödet och hjälpen här inne, att våga lita på behandlingen och att jag ska bli frisk. Har hänt mycket under de senaste veckorna och många utmaningar.

Jag ska försöka uppdatera lite oftare här numera. Har kommit så långt i behandlingen att jag får lite fler permissioner, är just nu hemma hos mig själv :) Ska inte åka tillbaka fören imorgon på förmiddagen. Känns nervöst och lite ängsligt, vill inte falla tillbaka i gamla vanor igen. Har lagt upp en ordentlig plan tillsammans med en ur personalen som jag ska följa till punkt och pricka... Denna helgen ska allting gå bra!!!

Ni får en uppdatering om hur det har gått snart :)
Kramar

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du kommit en bit påvägen iaf, och kul att du får mer permisar nu. Du kommer fixa det här gumman, det vet jag!
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra av dig. Skönt att höra att det går bra även om det stundtals är jobbigt.

    Massor av pepp till dig och hoppas du får en finfin helg hemma.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra från dig! Skönt att vara hemma lite också men förstår att det kan kännas läskigt.. kämpa på vännen!

    SvaraRadera