tisdag 23 juli 2013

Kort inlägg i värmen!

Känns som att jag håller på att smälta bort i värmen.. Misstro mig inte jag tycker om sommaren men just nu så är jag klibbig och varm, tror också att jag har hällt i mig lite för mycket te för jag mår nästan lite illa! Men det är inte vad jag ska skriva om ikväll...

Var ingen rolig måndag igår. Jag har haft det tungt och det var inget roligt resultatet (iallafall för sjukdomen). Känns som att jag bara sväller och blir större! Som tur var hade vi bestämt att vi skulle åka till Ven igår, hjälpte mig att skingra tankarna (och det behövdes). Fick lite ågren efter glassen på Ven, mer att den var inte god och ska man äta sådant så ska det minsann vara gott och värt det! Ville komma hem från Ven en rimlig tid så att jag skulle hinna träna (vet att det var fel anledning till jag ville träna, men...). Efter en dag cyklande på Ven i värmen och solen så var jag helt färdig och hade lite ont i huvudet när vi kom hem. Insåg att det inte kunde bli någon löptur för min del. Bröt ihop i trappan hemma och bara grät, kände att jag inte orkade och bara var ledsen. Min stackars sambo får ta mycket skit! Blev iallafall när jag vilat ett tag lite lugn styrketräning med egna kroppsvikten och så fick det bli löpning idag på morgonen. Var en tung men skön runda imorse :).

Vet att jag vid dessa tillfällena inte ska lyssna på den dumma rösten, men när jag är trött är det så mycket svårare. Känns iallafall mycket bättre idag och vad har jag att bli så upprörd över min samtalskontakt tycker ju att jag ska gå upp lite till och varför dra ut på det???

Nu ska jag mysa med sambon tror jag :)
Kramar!!!

1 kommentar:

  1. Upp de sista kilona så kommer det bli lättare att hantera tankarna, våga testa:)!

    SvaraRadera