tisdag 19 mars 2013

Hur gick det igår?

Insåg nu på kvällen att jag glömt att uppdatera er, ni vet ju inte hår det gick igår.... Var grymt nervös i söndags och hade en enorm ångest, var länge sedan jag kände så mycket. Var rädslan mest för att jag har inte kontrollen, tror iallafall det. I måndags på morgonen var jag så otroligt sugen på att strunta i att väga mig. Till sist tog jag mod till mig, förberede mig för en bra viktuppgång... Men vågen sa - exakt samma som förra veckan! Känns som att jag aldrig kommer att lyckas att gå upp det som jag behöver så att jag får börja träna igen...

Vad är det som går fel? Fuskar jag och vill inte inse det själv? Äter jag inte normala portioner? Vad gör jag för fel?  Är trött på att jag kämpar men det ger ju inget resultat... Jag måste våga släppa på kontrollen, men det är så tufft och svårt! 

Har iallafall gjort framsteg, vågar att äta mer fritt och har de senaste veckorna ätit flera "förbjudna" livsmedel och maträtter. Just nu är det väl mest för mig att våga fortsätta, att utmana mig och våga stå emot de dumma tankarna! Nu ska jag iallafall ge min älskade sambo all uppmärksamhet, han fyller år idag! Blev firad med tacks och sedan nu på kvällen mumsade vi gott med ost och kex :). Måste säga att getost och fikonmarmelad - kan det bli godare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar