tisdag 7 maj 2013

Orolig inför morgondagens möte!

Jag är rädd nu, var så säker på att jag skulle ha gått upp i vikt när jag vägde mig igår. Jag har verkligen kämpat, druckit min näringsdryck varje dag och så vidare! Ändå - händer ingenting. Hur ska jag någonsin kunna träna mer och inte dricka näringsdrycker? Nu tränar jag lite och har näringsdryck, ändå ökar jag inte i vikt....

Vet att det är mitt kontrollbehov som är boven bakom. Jag vågar fortfarande inte att släppa det. Går bra att ta det extra så länge jag har kontrollen. TRÖTT NU PÅ MIG SJÄLV!

Vet inte vad jag ska säga till A imorgon, hon lär ju inte bli glad ifall vågen står stilla imorgon...

Önskar att jag kunde kämpa mer, våga släppa på kontrollen mer! Hur ska jag göra? Är kanske bara trött nu, varit några intensiva veckor på jobb och så, behöver mer ork....

2 kommentarer:

  1. Våga, våga, VÅGA. Du vill.. så sluta tänkt och bara GÖR. Ös på med allt!! Kör nu tjejen. Du vill detta.

    Sv: Spicy lime är lite för söt – men god. Ska prova äpplesmaken så snart jag får tillfälle. :D Kram!

    SvaraRadera
  2. hej! du verkar verkligen kämpa på superbra, men tänkte bara säga att det inte är jättekonstigt att du inte ökar så mkt i vikt. Jag äter 6 stora mål (varav 3 mellis som består 2x2 mackor och 1x1 macka+yoghurt+müsli+frukt) PLUS 3 näringsdrycker. jag är snart 30 år (borde ha hyfsat låg metabolism alltså) och rör mig knappt någonting alls. ändå går vikten bara lååååångsamt uppåt. kan tillägga att jag även äter godis/kakor/glass ca. 2 gånger/vecka.
    vill inte alls trycka ner dig eller så, utan bara sätta lite perspektiv på hur mycket kroppen behöver för att kunna reparera sig när den varit så trasig... kikar in här ibland och hejjar verkligen på dig, men tror som kommentaren ovan - bara ös på, för det behöver du :) massa pepp och styrka!

    SvaraRadera