torsdag 9 september 2010

Positivt besök på Najaden

Idag var jag på Najaden och det blev ett positivt resultat :) Jag har lyckats med att gå upp 0,6kg denna vecka. Är riktigt stolt över mig själv, det var hon som jag pratade med också. Hon tycker att jag har varit jätteduktig och att jag kämpar på riktigt bra. Det har ju varit några tunga dagar sedan mormor dog. Jag har nästan satt mobilen på ringning på "mattiderna" så att jag inte ska missa att äta mina mellanmål och så.

Jag har varit hemskt trött idag, sov dåligt inatt så jag hade tur och kunde gå hem tidigt från jobbet idag. Gick hem och sov en timme i soffan, sedan var jag nere på Najaden och vägde mig och pratade med sköterskan. Kändes så skönt att det går åt rätt håll. Mamma mötte upp mig utanför sedan och hon blev lika glad :) Var en skön känsla att kunna ge henne ett positivt resultat, hon förtjänar all lycka nu.

Tack för all peppning. Vi är alla starka och ska ge Äs spö
Nu ska jag ta och krypa upp i soffan och bara ta en lugn kväll.
Kramar

9 kommentarer:

  1. stort klapp på din axel gumman, skit bra jobbat! beröm dig själv.
    ja nu ska jag njuta av livet..
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa! Bra jobbat! Fortsätt med vad du gör nu, det verkar funka bra.

    Många kramar,
    Elin

    SvaraRadera
  3. Fan gumman, toppenbra jobbat verkligen! Att du har lyckats hålla igång trots allt som hänt, ja , du är helt otrolig!
    Du fixar det här gumman, jag tror på dig! Blir jätteglad för din skull. Belöna dig nu med något fint, för det är du värd!
    Tillsammans ska vi bli friska!
    Puss<3

    SvaraRadera
  4. BÄSTA Sara! Du är så jävla grym gumman, skit stolt över dig! Nu köööör vi, det finns ingen återvändo!
    KRAM

    Ps. din mormor skulle vara så stolt över dig nu!

    SvaraRadera
  5. Du verkar haft en riktigt bra dag. Härlig läsning. Kramar!

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar läsning, vad glad jag blir för din skull! :D Och vilket toppenjobb du gör, trots sorgen efter din mormor, det måste vara grymt jobbigt. Vi fortsätter kämpa bägge två och är snart ute ur denna skit!!


    kram kram kram! /lowe <3

    SvaraRadera
  7. Hej Sara.
    Kul att du tittade in på min blogg=) Fortsätt gärna med det=)
    Du är oxå jättestark! Bra jobbat med vikten. Bara att fortsätta. Du har allt att vinna men inget att förlora på det. Kram

    SvaraRadera
  8. bra jobbat, ett steg närmare målet... /Lena

    SvaraRadera
  9. Åh, vad skönt att veta att jag inte är ensam med att misslyckas med pajdeg. Ibland känns det som att alla runt omkring mig är så galet bra och då svider misslyckanden ännu mera! Men JA som FAN, nästa gång då ska pajkanen också ner i magen!

    Ta hand om dig Sara, kram kram! <3<3 /lowe

    SvaraRadera