fredag 3 september 2010

Nu är datorn beställd

Dagen idag har känts lika härligt. Har varit som att gå på ett fluffigt moln hela dagen. Jag har följt planen och tycker att jag har ätit ordentligt idag också, ska lyxa lite ikväll med något gott. Har bara inte bestämt mig för vad :)

Idag har jag iallafall beställt min nya dator, hade som "morot" att hade jag gått upp i vikt skulle jag få lov att beställa en ny dator. Blev en dator från elgiganten
heter visst "Dell 580". Ska bli skoj när jag får hem den. Det var min snälla och kunniga bror som rekommenderade den till mig, har visst ett riktigt bra pris :)

Har inte riktigt bestämt mig om jag ska sätta upp en ny morot när jag kommer över 40kg. Kan vara något lite....
Annars är min "unna-sig"-lista
42kg - massage
45kg - tryckkokare
Sedan kommer jag bygga på den efter hand, men något lite kan det vara värt på torsdag när jag ska tillbaka till Najaden för att väga mig om jag då väger över 40kg. Väger ju nu 39,5kg. Någon som har en idé??? Är det fler än jag som har "unna-sig" lista vid olika framgångar?

Nu är det snart fredag kväll, dags att njuta av helgen
Kramar

2 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt ingen unna-mig lista, jag ser livet som den största gåvan jag kan få. Det är värt vad som helst, har fått så mycket under mina sjukdoms år, nu fan ska ingen mer tycka synd om mig"
    Men du är sjukt duktig, så jävla duktig! Vi klarar det här tillsammans!
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. SV:
    Kul :) Vad tycker du då ?
    Jag har inte heller varit inne på din blogg innan :) Men ska kolla lite oftare !
    Tyvärr fanns inte boken :( Men ska kolla om jag inte kan beställa den eller kanske finns på bibblan :)
    Kram !

    SvaraRadera