torsdag 23 september 2010

Najaden idag...

Har precis vaknat till, känns sisådär just nu i mitt liv. Är lite ledsen över mormor och det tar rätt så mycket energi. Dock får jag inte lov att låta Äs ta över och vinna pga av detta. Jag måste kämpa vidare! Just nu har jag svårt med maten lite, har ingen riktigt aptit. Men jag har ställer klockan och bestämmer just nu vad och vid vilken tid jag ska inta dagens måltider, sedan bryr jag mig inte om vad kroppen eller huvudet säger när det är dags att äta - jag bara äter!

Dock är jag lite oroad över dagens besök, jag vill så gärna ha gått upp i vikt. Men jag har haft några tuffa dagar i början av veckan innan jag började ställa klockan. Håller verkligen tummarna för att jag ska ha fixat det

Snälla ni kan väl hålla tummarna för mig också
Kramar

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig. <3

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar och tår för dig gumman!
    Puss<3

    SvaraRadera
  3. bra det där med klockan!! :D är bara lite nyfiken på: hur ofta äter du?

    jag håller verkligen tummarna för dig! lycka till, det här fixar du :) KRAM

    SvaraRadera