fredag 13 augusti 2010

Rätt så trött efter arbetet

Nu är semestern slut för min del, har jobbat både torsdag och fredag. Det har varit två fulla dagar, men det har gått bra och det har varit trevligt att träffa sina kollegor igen. Jag var orolig i torsdag över vad de skulle servera när de bjöd på lunch, det var fisk med "fett- och brödtäcke", kallas visst fisk bordelise eller något liknande. Till det var det potatismos, tala om att jag var glad att jag plockade med mig en tonfisksallad med linser!!!

Idag tog jag inte med mig något, men det gick bra. Det var rökt skinka, potatissallad och vanlig sallad. Åt en liten bit potatissallad (typ 1 msk), men åt desto mer vanlig sallad och några skinkbitar. Kändes helt okej och var inga problem :)

Vad som har varit bra är att jag har faktiskt ätit mellanmål både igår och idag, igår blev det en nektarin och 1 melonskiva. Idag var nektarinerna slut så jag tog 2 melonskivor istället. Vet att det inte är stora mellanmål, men det är bättre än ingenting!

Nu ska jag ta helg, äta broccoliomelett med kräftstjärtar. Det kommer att bli mumsigt gott och så ska jag titta på en film.
Blir ett längre inlägg imorgon, då ska dagen gå åt till att städa lägenheten
Kramar

1 kommentar:

  1. Hej på dig!

    Ja, visst uppskattar men helgen lite extra när den väl kommer? Verkligen jätteskönt.

    Sköt om dig tjejen!

    Anna

    SvaraRadera