onsdag 21 juli 2010

En glad dag!


Var nere hos distriktssköterskan idag, inte den jag brukar vara hos eftersom hon hade semester. Tyckte inte riktigt om den nya, men det är ju bara en kort period jag ska ha henne... Men det bästa med dagen var att jag lyckats gå upp 0,8kg sedan sist. Låter kanske inte mycket, men det kändes så härligt. Äntligen har mitt arbete gett resultat....

Nu hoppas jag att jag kan vända på trenden och börja gå till kommande besök också. Jag var så nöjd när jag gick därifrån att jag firade med ett mellanmål på 1 nektarin och en FinnCrisp skiva. Vet att det inte är ett stort mellanmål men för mig brukar det vara 1 nektarin eller 1 FinnCrisp skiva, nu åt jag både delarna :)

Vi kom överens om att fortsätta jobba med målen som sattes upp vid förra besöket eftersom jag har lite kvar att arbeta på där...

Nu får vi se hur veckan som kommer går, men det känns gott nu!!!!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS, bra jobbat & kämpa på nu :) kram!!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Det är bara att hänga i, om jag kunde så kan du också, garanterat! Heja dig!

    SvaraRadera