måndag 15 augusti 2011

Ibland får jag inte det att gå ihopa

Ibland fattar jag inte riktigt vad som händer, jag har kämpat ordentligt förra veckan och vet med mig att jag ätit ordentligt. Har inte ätit ett knäcke på kvällen till middagen men jag har tagit mer av maten istället. Jag har ätit kvällsfika varje kväll osv. Tycker själv att jag har varit noggrann och jag har tränat 3 gånger under veckan. Det har inte varit några jobbiga pass utan rätt så lätta och korta pass. Denna veckan ville jag verkligen lyckats att gå upp lite i vikt istället så går jag ner 0,7kg. Det är rätt så mycket, vet inte om det beror på att jag har börjat att jobba och aktiverar mig mer på jobbet än vad jag brukar göra hemma. Samtidigt arbetstränar jag bara fortfarande och är bara på arbetet 25%. Resterande del av dagen försöker jag ta det lugnt. Blir bara så besviken och arg på mig själv! Jag vill ju lyckats och jag fattar inte vad som har gått fel under veckan.

Igår var jag hemma hos mina föräldrar och vi grillade och hade det trevligt, jag åt bra med mat under dagen och åt även glass till efterrätt. Men inte hjälpte det :)

Nu får jag ta nya tag så att jag inte går ner mer till på fredag då jag ska tillbaka till min kontaktperson på öppenvården, jag ska lyckas nu gäller det bara för mig att våga det sista.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar